تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر

زمانی که قصد داشته باشیم با استفاده از بنر ، به تبلیغات در فضای وب بپردازیم ، نیاز است که اطلاعاتی مقدماتی در ارتباط به هر یک داشته باشیم. یکی از مواردی که اغلب کاربران میان آن ها تفاوتی قائل نمیشوند ، لوگو و بنر می باشند. حال این که تفاوت لوگو و بنر آن چنان اساسی هست که تصمیم گرفتیم با انتشار مقاله امروز ، در تشخیص تفاوت این دو عنصر مهم در عرصه ی تبلیغات و برندینگ ،به شما کمک کنیم.  

تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر

تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر

تفاوت لوگو با بنر چیست؟

به طور کلی با تعریف بنر در مباحث قبلی ، می توانید به سادگی اولین مشخصه ی بنر را که سبب تمایز آن از لوگو میشود ، بررسی کنید و آن ، اندازه بنر می باشد. در ادامه ، به صورت مفصل تر به بررسی تفاوت این دو می پردازیم.
لوگو و مشخصه های آن
اساسا لوگو ، تصویری در ابعاد کوچک و با هدف شناساندن وب سایت ها ، شرکت ها و… به سایرین می باشد. در واقع لوگو تصویری ترکیبی از اشکال ، فونت ها و نماد یا سیمبل ها می باشد. با نگاه به لوگو ، هویت کاری افراد مشخص میشود.
بنر و تفاوت ها و شباهت های آن با لوگو
بنر ، می تواند حاوی عناصری بیشتری نسبت به لوگو باشد که در فضای بیشتر و به شکل آزادانه درج میشود. سایز و اشکال بنر متفاوت است و در طراحی بنرمحدودیتی نظیر لوگو از این نظر وجود ندارد. در بنر ها ، اغلب لوگوی هر شرکت یا وب سایت استفاده میشود که اصالت تبلیغات ثابت شود.
شاید ابزارهای طراحی بنر و لوگو ، شباهت اصلی این دو ابزار در عرصه ی تبلیغات باشد. چنان چه که علاوه بر نرم افزارهای اختصاصی موجود برای هر یک ، با استفاده از فوتوشاپ قابل طراحی و اجرا هستند.

منبع : تفاوت لوگو با بنر در طراحی بنر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.