شعار های تبلیغاتی سودآور در طراحی بنر

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی بنر پرکلیک ، محتوای بنرهاست. در یک بنر ، فضای زیادی جهت درج شرح کار و تجارت شما وجود ندارد. پس باید با استفاده از کلماتی محدود و جذاب ، شعار های تبلیغاتی سودآوربرای بنر طراحی کنیم و مقصود کلی را به بازدیدکنندگان برسانیم و سپس به خواندن شرح محصولات یا خدمات خود دعوت کنیم. شعار های تبلیغاتی مشخصه های معینی دارند که در ادامه به صورت مختصر بررسی می کنیم.

شعار های تبلیغاتی سود آور در طراحی بنر

شعار های تبلیغاتی سود آور در طراحی بنر

  ویژگی های شعار های تبلیغاتی کاربر پسند

به نکات زیر در شعار های کاربر پسند در طراحی بنر دقت کنید.
از برند خود در بخش اول بنر استفاده نکنید.
در صورتی که از بنر متحرک استفاده می کنید ، هیچ گاه نام برند خود را در اولین حلقه عنوان نکنید. یکی از ویژگی هایی که شعار جذاب در طراحی بنر دارد ، توانایی کشش خواننده به سمت سایتی است که به آن لینک داده شده است.
اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید ، با درج نام وب سایت خود در اولین برخورد ، کششی را که با آن کاربر را جذب می کنید از دست داده اید ! چرا که کاربر می داند شما یک فروشگاه اینترنتی هستید و نهایتا برای فروش محصولاتتان تبلیغ می کنید.
اما اگر یک فروش فوق العاده راه اندازی کرده اید ، به شعار هایی نظیر حراج شگفت انگیز سال و…کاربران را ترغیب کنید.
از کلماتی نظیر تخفیف و off استفاده کنید!
یک شعار سودآور در بنر ، باید کوتاه باشد. بعد از این که اولین شعار را ، یعنی بیان فروش یا فرصت های فروش خود را مطرح کردید ، تخفیف های خود را عنوان کنید.
سعی کنید تمام تسهیلاتی که برای خریداران در نظر دارید را عرضه کنید. مثلا حین طراحی بنر ، در حلقه های بعدی ، نحوه ی ارسال را در صورت رایگان بودن ، یا بن تخفیف و …را درصورت خرید های کلی اعلام کنید.
موفق باشید.

منبع: شعار های تبلیغاتی سودآور در طراحی بنر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.