تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی

یکی از مزایای تبلیغات بنری ، نمایش گسترده تر بنر و تبلیغات با بنر شماست. با طراحی بنر ، می توانید همزمان آن را در وب سایت های مختلف به نمایش بگذارید و تبلیغات گسترده تری داشته باشید. حال آن که تبلیغاتی نظیر نصب تراکت ، استفاده از بیلبورد و…نمی تواند راهی مطمئن برای سودآوری باشد. در ادامه تاثیر بنر بر تبلیغات گسترده تر را می خوانید.

تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی

تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی

تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر

تاثیر بنر در ترافیک وب سایت را قبلا توضیح دادیم. یکی دیگر از عواملی که سبب میشود برای تبلیغات ، بنر را انتخاب کنیم ، امکان گسترش تبلیغات با استفاده از بنر است.
به نکاتی که در ادامه می خوانید توجه کنید:  

گسترش بیشتر نام و برند با استفاده از بنر
چون بنر ها ، حاوی نام شرکت یا وب سایت شما هستند می توانند معرف بهتری نسبت به سایر تبلیغات اینترنتی باشند. در یک تبلیغ با استفاده از بنر ، لوگو ، نام شرکت و در نهایت محصول مدنظر شما عنوان میشود. به همین دلیل ، استفاده از بنر ، گستردگی بیشتری نسبت به انواع دیگری از تبلیغ ها دارد.

امکان ترجمه بنر به زبان های مختلف و گسترش تبلیغات
یکی از مواردی که در طراحی بنر انجام میشود ، اخذ یک نمونه کپی از بنر طراحی شده می باشد. با استفاده از کپی که قبلا در طراحی بنر ذخیره شده است ، می توان نمونه های دیگری از بنر را ، با محتوای متفاوت تهیه کرد. در واقع یک الگو از بنر قبلی برای تبلیغات گسترده تر با استفاده از همین بنر تهیه میکنیم.
زمانی که قصد داریم بنر خود را ترجمه کنید و در وب سایت های دیگری نیز به نمایش بگذارید ، سعی کنید که از متخصصان در زمینه ی طراحی بنر استفاده کنید تا بتوانید طرح دیگری از بنر ایجاد کنید.
البته با استفاده از بنرهای لایه بار ، می توانید خودتان تغییرات را انجام دهید.
پیروز باشید.


منبع: تبلیغات گسترده تر با استفاده از بنر های تبلیغاتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.