باید و نبایدهای طراحی کارت ویزیت

باید و نباید هایی در کارت تجاری وجود دارد

همانطور که در مطلبی گذشته در مورد کارت ویزیت چیست اشاره داشتیم که کارت ویزیت نشانگر هویت شرکت ، شخصیت افراد ( در کارت های شحصی یاBusiness Cards Personal )  و یا نمایان گر هویت برند شماست ، بخصوص هنگامی که بدنبال نتیجه گیری از گفتمان های تجاری حضوری دارید ، وقتی که میخواهید کارت ویزیت خود را از جیب در آورده و در اختیار فرد متقابل بگذارید مطمئنا برای اولین بار در این فکر هستید که بتوانید تصویر خوبی از خود در ذهن شخص مقابل ایجاد کنید . چرا که کارت های کسب و کار باید حرفه ای ، قابل درک و جذاب باشند تا بخوبی منعکس کننده هویت شما باشد .

باید و نبایدهای کارت ویزیت

ترکیبی از سادگی و انتخاب رنگ متناسب با موضوع Business Card شما رقم بزند .اگر به رنگ هایی که در طراحی کارت ویزیت شما اعمال می شود دقت نشود و با موضوع شغل و کسب و کار شما همخوانی نداشته باشد میتواند جنبه های مثبت برای تصویر جذاب در ذهن افراد را از بین ببرد و این مورد حساس ، مهم و فوق العاده موثر بحساب می آید بشیوه ای باشد طراحی هماهنگی کاملی با موضوع داشته باشد البته که در آینده ای نزدیک در مطلبی جداگانه به آن میپردازیم .و پیشنهاد می کنم مقالات ما را دنبال کنید . ( مقالات طراحی کارت ویزیت )

باید و نبایدهای کارت ویزیت

باید و نبایدهای کارت ویزیت

  کارت های پشت و رو : 

امروزه میتوان گفت که بیش از 80% کارت هایی که مصرف کنندگان سفارش می دهند به صورت پشت و رو چاپ می باشد ، کاربرد پشت کارت بیشتر مناسب برای افرادی است که دارای شعبات مختلف ، دفاتر داخلی و خارجی و بیشتر مواقع میخواند طراحی کارت ویزیت خود را در حالت دو زبان فارسی و لاتین چاپکنند .

استفاده از جنس های نازک کارت : 

به شدت از سفارش چاپ کارت ویزیت با جنس نازک و بی کیفیت بپرهیزید ، نیازی تفکر بسیار زیاد درباره عمق طراحی و محتوای وجود ندارد ، چراکه وقتیکارت را در دست افراد قرار دهید از جنس نامطلوب به طرز فکر و کیفیت خدمات شما هم پی میبرند .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9643

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.