تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور

تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور

تصاویر یا عکس هایی که در بروشور بکار می رود یا حتی دیگر تبلیغات چاپخانه ای جز عامل اصلی یک طرح بحساب می آیند . علت استفاده از گذاشتن عنوان این مطلب تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور به واقع به این دلیل بود که شما را بیشتر به ویژگی های استفاده از یک عکس منحصر به فرد در طراحی با چاپبروشور تبلیغاتی آشنا کنیم .

دقت کرده اید وقتی در اتوبان ها ، خیابان و … در حال گذر هستیم با تبلیغات محیطی در ابعاد مواجه می شود که عمده ی آن طراحی بنر خود با پوشش 70 الی 80 درصدی یک عکس تکمیل می کنند . استفاده از یک عکس در بیشترین قسمت های طرح به علت بی دانشی یک طراح در طراحی نیست ، بلکه نشاگر اهمیت دادن به میزان تاثیر گذاری آن تصویر بر روی افراد رهگذر است . تصاویر به خوبی میتوانند در تمام طراحی ها قدرت نمایی کنند .

تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور

تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور

  

تصاویر با کیفیت ، بروشور با کیفیت

همیشه قرار دادن یک تصویر با کیفیت و دیدن آن برای افراد جذاب است . استفاده از تصاویر باکیفیت در بروشور به خوبی می تواند رابطه بین محصول یا بیننده را برقرار کند . همیشه به تصاویری که در طراحی بروشور و در مرحله بعد چاپ آن قرار میگیرد اهمیت دهید ، یک تصویر خوب میتوانند در برابر حتی چند شعار جذاب هم پرچم بالاتری داشته باشد . انتقال مفهوم ، حس ، محتوا ، کیفیت و جذابیت تصویر به سادگی تمام میتواند یک خواننده را برای ثانیه هایی مکرر به عمس شما خیره کند .

ویژگی عکس ها در بروشور و تاثیر ان به حدی است که اغلب مدیران بزرگ تجاری برای تبلیغات خود یک عکاس حرفه ای استخدام میکنند تا بتوانند با تصاویر با کیفیت و حرفه ای مصرف کنندگان را با کیفیت محصولات نزدیکتر کنند .و البته بر خلاف این دسته مدیران هستند افرادی که تنها بسنده به تصاویر تکراری و کپی میکنند و تاکید بر تصاویر انحصاری خود ندارند .

اغلب وجود دارند شرکت های تجاری ای که بخش عمده بودجه خود را صرف عکاسی صنعتی – تجاری میکنند و هزینه کمتری را به بخش طراحی بروشور خود اختصاص می دهند .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9731

نظرات 1 + ارسال نظر

درود بر ایران و ایرانیان خسته نباشی مدیر عزیز
ای وطن ای مادر تاریخ ساز
ای مرا بر خاک تو روی نیاز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.