طراحی کارت ویزیت با طعم شبکه های اجتماعی

طراحی کارت ویزیت با طعم شبکه های اجتماعی

امروز وقتی نگاهی به کارت ویزیت های موجود در بازار ، البته در دستان فروشندگان می اندازیم به یک ویژگی جدید مشترک پی می بریم و اون هم وجه اشتراک برخی طرح کارت ویزیت که میتوان آن را نشأت گرفته از طرح ها و نمونه های خارجی بدانیم . الگو گیری از نمونه های خارجی را نه میتوان نکته مثبت دانست نه منفی ، شاید عدم درک صحیح بخشی از مردم به ترکیبات ، نماد و طرح های اصیل ایرانی طراحان را بر این داشته که سبک طراحی کارت ویزیت خود را به سوی طرح های اروپایی هدایت دهند .

حتما این مقالات را بخوانید : ویژگی های کارت ویزیت چیست و از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

در طراحی کارت می توان از ترکیب بندی ها مختلفی برای طراحی استفاده کرد ، اما نکته ای که این روزها از اهمیت بالایی در بین سفارش دهندگان قرار دارد ، استفاده از یک نماد یا تصویری موثر از یک شبکه اجتماعی محبوب در بین مردم است . که بتواند در نگاه اولیه حس خوبی برای بیننده ایجاد کند . در زیر برای شما به چند نمونه از طراحی کارت ویزیت های و نمونه چاپ کارت ویزیت اشاره خواهیم کرد.

  

کارت ویزیت اینستاگرامی :

طرحی الگو گرفته از ساختار و فرم شبکه اینستاگرام ، شاید بتونیم به جرات ایده گیری از اینستاگرام برای چاپ کارت رو جزو دسته بیشترین درخواست های مشتریان بدانیم و از این استفاده از این سبک و طرح بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

کارت ویزیت اینستاگرام

کارت ویزیت اینستاگرام

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

نمونه کارت گوگلی :

طرح به سبک و فرم موتور جستجوگر گوگل ، ایده گیری از وب سایت گوگل و قرار دادن متن های دلخواه در جایگاه های مناسب در کارت ویزیت فوق تونسته جذابیت خوبی را به وجود آورد .

کارت ویزیت گوگلکارت ویزیت گوگل

و اما نمونه مکمل با موتور جستجو گر گوگل ، اما اینبار کپی بردار از تم و ساختار شبکه اجتماعی گوگل پلاس

طراحی کارت ویزیت گوگل پلاس

طراحی کارت ویزیت گوگل پلاس

نتیجه گیری :

استفاده و الهام گرفتن از یک تم و پوسته محبوب در بین مردم باعث می شود حس بهتری نسبت به طرح و موضوع کاری پیدا کنند و جذب آن شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.