نکات مهم طراحی بروشور تبلیغاتی

نکات مهم یک بروشور تبلیغاتی

تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد تبلیغات چاپ شده را راحتر دنبال می کنند که در این بین طراحی بروشور و چاپ آن جزو دسته ای به حساب می آید که اگر بخواهید مشتریان بالقوه ای را هدف قرار دهید می توانید چاپ بروشور را در دستور کسب و کار خود قرار دهید .

نکات مهم یک بروشور تبلیغاتی

نکات مهم یک بروشور تبلیغاتی

  

وجود بروشور در نمایشگاه ها

بسیاری از مردم وقتی به یک نمایشگاه ، شرکت ها و دفاتر مهم تجاری رجوع میکنیم در انتظار یک بروشور تبلیغاتی هستیم که ما را برای خصوصیات و آشنایی بیشتر با نوع خدمات و محصولات آن کسب و کار بیشتر آشنا کند ، چرا که از شنیده ایم عموما برای شناساندن و معرفی یک واحد تجاری ، محصولات و خدماتی یکی از بهترین راه کارها طراحی بروشور و چاپ آن می باشد که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد .

  • پیشنهاد مطالعه :
    • تفاوت نمونه بروشور داخلی با خارجی
    • آشنایی با انواع بروشور تبلیغاتی
    • بروشور تبلیغاتی چیست

از بروشور تجاری با تبلیغاتی میتوان به عنوان یک امری مهم در جلسات اولیه نام برد که تاثیر خوبی و مهمی در برداشت اولیه برای ملاقات های بعدی مثبت و پایدار می گذارد . در مقایسه با دیگر اغلام چاپی مانند طراحی کاتالوگ یا کارت ویزیت و … بروشور را باید اصلی جدا از لحاظ مفهوم ارتباط و رویکرد تبلیغاتی بدانیم . یک بروشور معمولا کوتاه و تا حدودی مختصر به معرفی محصولات و خدمات قابل ارائه میپردازد که عموما در تیراژهای بالا به چاپ می رسد و در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد . ارتباط نزدیک بروشور تبلیغاتی با مصرف کنندگان باعث شده است که بیشتر شرکت ها آن را یک فرصت برای شناساندن عمق موضوع کسب و کار به مخاطبان هدف می دانند .

بزودی و در راستای سلسله مقالات طراحی بروشور بیشتر عوامل موثر در طراحی و چاپ Brochure آشنا خواهید شد .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9673

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.