طراحی قالب بروشور

یکی از اولین قدم ها در پروسه طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ و طراحی بنر، طراحی قالب می باشد. در واقع قبل از شروع کار طراحی باید قالبی را برای کار مشخص کنیم. طراحی قالب بروشور می تواند بر حسب سلیقه فرد طراح یا کارفرما، نوع محصولاتی که قصد معرفی آنها را داریم، مشتریان هدف و موارد مشابه این ها باشد. در واقع قالب بروشور کالبد بروشور ما را مشخص می کند و طرحی اولیه برای طراحی بروشور محسوب می شود. در مرحله طراحی قالب بروشور ، داشتن خلاقیت می تواند بسیار کمک کننده باشد.

طراحی قالب بروشور

طراحی قالب بروشور


ما در مطلب انتخاب تصاویر در طراحی بروشور در مورد اهمیت عکس ها و تصاویر به کار رفته در بروشور و همچنین در مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ، به مفهوم رنگ های به کار رفته در طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور اشاره کردیم و اهمیت انتخاب رنگ مناسب را یادآور شدیم. حال مسئله ای که مطرح است این است که چگونه این فاکتورها را با هم ادغام کنیم تا به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم؟ طراحی قالب بروشور یعنی تصمیم گیری در مورد نحوه ادغام مطالب متنی و تصویری به بهینه ترین و جذاب ترین شکل ممکن.

فاکتورهای تأثیرگذار در طراحی قالب بروشور

همانطور که در برخی دیگر از مقالات طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ نیز اشاره شد، در طراحی سه هدف اصلی باید در نظر گرفته شود:
1. طراحی جذاب بروشور یا کاتالوگ با توجه به نوع محصول یا خدمات
2. درج کامل و مختصر و مفید مطالب به گونه ای که خسته کننده نباشند
3. درج اطلاعات تماس و راه های ارتباطی به صورت کاملاً مشخص و واضح
طراحی قالب بروشور ، باید در جهت رسیدن به این سه فاکتور مهم انجام گیرد. البته مواردی دیگری هم می تواند در این امر تأثیرگذار باشد. مثلاً شکل بروشور(که انواع آن در قسمت طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور توضیح داده شد)، تعداد صفحات بروشور، نوع محصولات و …

منبع : طراحی قالب بروشور

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.