تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری

کیفیت و میزان تأثیرگذاری کاتالوگ به عوامل و فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در مقالات پیشین آن ها را توضیح دادیم. مواردی چون رنگ(های) استفاده شده در طراحی کاتالوگ (برای مطالعه بیشتر به مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ رجوع کنید)، انتخاب عکس در طراحی کاتالوگ، جنس کاغذ استفاده شده درچاپ کاتالوگ و محتوای کاتالوگ که در مقالات مربوط به طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور بیان شد، از جمله این فاکتورها به شمار می آیند. حال می خواهیم به تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری بپردازیم. چرا شکل کاتالوگ اهمیت دارد؟

تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری

تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری

  

اولین دلیلی که می توان برای این سؤال بیان کرد، جذابیت بصری کاتالوگ است. از آنجا که طراحی کاتالوگ به هدف آشنایی مشتری با محصولات و خدمات و همچنین ایجاد پل ارتباطی بین شما و مشتری است، طراحی شکل کاتالوگ باید جذاب و خلاقانه باشد. از دیگر دلایل می توان به راحتی استفاده از کاتالوگ اشاره کرد. طراحی شکل کاتالوگ باید به گونه ای باشد که مخاطب شما به راحتی بتواند اطلاعات مهم و کلیدی کاتالوگ تبلیغاتی را مشاهده کند و از در دست گرفتن و خواندن کاتالوگ لذت ببرد.

خلاقیت در طراحی شکل کاتالوگ را فراموش نکنید
معمولاً شکل اکثر کاتالوگ ها مشابه هم و شبیه به مجلات چاپ شده است. با این وجود به کار بردن اندکی خلاقیت در طراحی شکل کاتالوگ می تواند شما را چندین قدم به هدفتان نزدیک تر کند. چیزی که مهم است، محتوا و اطلاعات کاتالوگ است که شما می خواهید مخاطب آن را ببیند. حال با استفاده از جذابیت دیداری در طراحی شکل کاتالوگ، تصاویر و عکس های کاتالوگ، کیفیت چاپ کاتالوگ و همچنین رنگ های استفاده شده در کاتالوگ، بیننده را ترغیب می کنید که همه صفحات کاتالوگ را ورق بزند. قطعاً ارائه یک کاتالوگ جذاب می تواند تعداد مشتریان و در نتیجه درآمد کسب و کار شما را تا چند برابر افزایش دهد. پس خود را به بهترین نحو به دیگران معرفی کنید.
برای اینکه دید روشن تری نسبت به بکارگیری خلاقیت در طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور پیدا کنید، توصیه می کنیم سری به مطالب طراحی بروشور بزنید.

منبع : تأثیر طراحی شکل کاتالوگ در جذب مشتری

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ  طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی  شبکه تبلیغات  مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.