طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ ، راهکاری مناسب برای بهبود بخشی و داشتن یک طرح حرفه ای برای چاپ کارت ویزیت می باشد ، اگر چه نرم افزار های مختلفی هستند که از طریق آن های می توانید به طراحی بنر یا طراحی کارت ویزیت خود بپردازید .

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ 

همچنان با گذر زمان و بروز شدن نرم افزار های مختلف در امر طراحی ، دست کاربران و طراحان گرافیک برای طراحی در زمینه های مختلف مثل طراحی بروشور ، طراحی لوگو ، طراحی کاتالوگ ، بنر و … براستی باز شده است و مثل گذشته که تنها تمرکز روی یک نرم افزار مانند فتوشاپ بود نیست و دسترسی کاربران و ابزارهای قدرتمندی در این زمینه وجود دارد ، بطوری که شما این روزها شاهد طراحی کارت ویزیت آنلاین ، طراحی بروشور آنلاین و یا طراحی کاتالوگ آنلاین در تجربه ای جدید هستید .

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

اگر بدنبال نرم افزار مناسب برای طراحی کارت ویزیت خود هستید ، پیشنهاد ما به شما نرم افزار فتوشاپ است ، چرا که تجربه ثابت کرده است که  طی سال های گذشته تا به امروز کمپانی بزرگ ادوب توانسته با نرم افزار قدیمی و محبوب خود همواره در صدر نرم افزار های گرافیکی پیکسی قرار بگیرد ، خصوصا کسانی که تمایل جدی در طراحی کاتالوگ ، بروشور یا کارت ویزیت و بنر دارند .

 

ادامه مطلب ...

طراحی بنر به سبک شبکه تبلیغات کلیکی

شبکه تبلیغات کلیکی نامی آشنا برای تبلیغ دهندگان در عرصه نمایش مجازی است که با وجود آمدن تبلیغات کلیکی در قالب یک شبکه اینترنتی فصل جدیدی در عرصه تبلیغات فضای مجازی بوجود آمده است که از این رو بطور کلی عملکرد بنرهای اینترنتی متفاوت تر از گذشته شده است ، تبلیغات کلیکی موج جدیدی را در سال های گذشته در امر تبلیغات بنری برای کاربران اینترنتی و وانگهی مدیران تارنما هایی که منظور تبلیغات در صفحات وب دارند ایجاد کرده است . مثبت یا منفی بودن کارایی شبکه تبلیغات به واقع قابل مشاهده است و کمتر کسی میتواند از میزان نشان بخشی و تغییر  رویه در سطح کیفی نمایش تبلیغات در اینترنت چشم پوشی کند .

طراحی بنر به سبک شبکه تبلیغات کلیکی

طراحی بنر به سبک شبکه تبلیغات کلیکی

 

ادامه مطلب ...

بنر سایت جـــابـــامـــا و ویژگی های آن

بنر تبلیغاتی جاباما ، و شعار معروف آن روی چشم ما جا دارید ، بنر های محتلفی با مضنون متفاوت در سایت های اینترنتی دیده میشود . خیلی خوب میتوانید در سراسر وب در وب سایت ها روزانه تعداد زیادی بنر تبلیغاتی با طراحی های مختلف در قالب تبلیغات بنری مشاهده کنید . اگر مقالات طراحی بنر ما را دنبال کرده باشید به موضوعات گوناگونی درباره طراحی بنر اشاره کردیم که میتواند در جای خود راهنمای مناسبی برای افرادی که می خواهند به طراحی بنر و یا نمایش تبلیغات بنری در فضای وب بپردازد کمک کند .

بنر تبلیغاتی جاباما

بنر تبلیغاتی جاباما

 

ادامه مطلب ...

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت ، امری مهم برای تک تک مشتریان محسوب می شود ، به طوری که همواره اغلب مشتریان برای سفارش کارت ویزیت خود بر حرفه ای بودن و طراحی کارت ویزیت حرفه ای تاکید بسیار دارند . طراحی کارت ویزیت و حرفه ای بودن ان به عوامل متعددی بستگی  دارد و می بایست مواردی بسیار در کنار هم رعایت شود تا به یک طرح ایده آل و حرفه ای رسیده شود .

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت


 

ادامه مطلب ...