بنر سایت جـــابـــامـــا و ویژگی های آن

بنر تبلیغاتی جاباما ، و شعار معروف آن روی چشم ما جا دارید ، بنر های محتلفی با مضنون متفاوت در سایت های اینترنتی دیده میشود . خیلی خوب میتوانید در سراسر وب در وب سایت ها روزانه تعداد زیادی بنر تبلیغاتی با طراحی های مختلف در قالب تبلیغات بنری مشاهده کنید . اگر مقالات طراحی بنر ما را دنبال کرده باشید به موضوعات گوناگونی درباره طراحی بنر اشاره کردیم که میتواند در جای خود راهنمای مناسبی برای افرادی که می خواهند به طراحی بنر و یا نمایش تبلیغات بنری در فضای وب بپردازد کمک کند .

بنر تبلیغاتی جاباما

بنر تبلیغاتی جاباما

  

بنر تبلیغاتی
 جاباما


روی چشم ما جا دارید ! ،نام شعاری است که وقتی به بنر تبلیغاتی سایت ( جامابا ) نگاهی می اندازیم با برخورد اول با این شعار تبلیغاتی روبروی می شویم . اگر فراموش نکرده باشید چندی پیش در 2 مقاله جداگانه با نام شعارهای تبلیغاتی سودآور انتخاب کنید و اهمیت شعار تبلیغاتی به موضوع مهم و حساس انتخاب شعار تبلیغاتی پرداختیم .

در این بنر شرکت تبلیغ دهنده توانسته با یک شعار مناسب در کنار طراحی خوب بنر ، طرح مناسبی را برای تبلیغ خود انتخاب کند . وب سایت جاباما ، فعالیت خود را در زمینه رزرو تور ، خرید بلیط هواپیما و البته مانور و تمرکز جدی خود در تبلیغات روی رزرو هتل قرار داده است .

بنر سایت جـــابـــامـــا و ویژگی های آن

ویژگی های این بنر ، بنر این شرکت شاید تنها یک نقطه قوت داشته باشد و آن هم شعار تبلیغاتی آن است ، چرا که طراحی بنر در سطح متوسط ، و از لحاظ رنگ بندی کمی ست شده باشه وب سایت شرکت و برند آن است .

پیش بینی می شود با تبلیغات گسترده این معتبر ، و طراحی بنر در این سطح میتواند بازخورد خوبی برای شرکت مربوطه به همراه داشته باشد .

بنر جاباما

بنر جاباما

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.