ثبت‌نام دوره‌های آموزشی روزنامه‌نگاری تمدید شد

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی روزنامه‌نگاری تمدید شد


ثبت‌نام دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت روزنامه‌نگاری با تسهیلات ویژه برای اعضای تحریریه‌های رسانه‌ها در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تا اول مهرماه تمدید شد.

  

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، دوره‌های جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در یک نیمسال تحصیلی و به مدت ۱۶ هفته در قالب ۱۲ واحد دانشگاهی با ارائه ۶ درس کاربردی در هر شاخه برگزار می‌شود.


برابر اعلام، داوطلبان پس از پایان موفقیت‌آمیز دوره، گواهی معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت می‌کنند. ثبت نام در این دوره‌ها پس از مصاحبه حضوری در دفتر مطالعات و ارسال مدارک انجام می شود.


«روزنامه‌نگاری پایه و تکمیلی، روزنامه‌نگاری چند رسانه‌ای، گرافیک مطبوعاتی، عکاسی، تبلیغات و مدیریت رسانه» از جمله دوره‌هایی است که در دوره جدید برگزار می شود.


به شاغلان در تحریریه‌ها که اسامی آنها در لیست بیمه‌ای ۳۰ روزنامه اول، ۵ خبرگزاری اول و ۵ پایگاه خبری اول طرح‌های رتبه‌بندی قرار دارد، یا دارندگان کارت روزنامه نگاری از کمیسیون صدور کارت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری و شاغلان در تحریریه سایر نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها در صورت قبولی در دوره، ۵۰ درصد از کل شهریه عودت داده می‌شود.


علاقمندان می‌توانند جزئیات دروس ارائه شده در هر دوره اعلامی و شیوه ثبت‌نام را اینجا مطالعه کنند.


کد خبر 4397445

mehrnews.com/news/4397445

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.