پنج شهرستان‌ زنجان پایانه مسافربری ندارد

پنج شهرستان‌ زنجان پایانه مسافربری ندارد


زنجان-مدیرکل راهداری استان زنجان با بیان اینکه پنج شهرستان‌زنجان فاقد پایانه مسافربری هستند، گفت: شهرستان‌های ماهنشان، خرم‌دره، طارم، سلطانیه و ایجرود پایانه مسافربری ندارد.

  

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علی اکبری ظهر شنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان، گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۸ فروردین ماه ادامه دارد. 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به فعالیت ۵۰۰ نیروی راهداری در اجرای طرح زمستانی اشاره کرد و افزود: این نیروها با بیش از ۲۷۰ ماشین‌آلات سبک و سنگین در محورها فعالیت می‌کنند.


علی اکبری با بیان اینکه شهرستان‌های ماهنشان، خرم‌دره، طارم، سلطانیه و ایجرود پایانه مسافربری ندارند، ابراز کرد: پایانه‌های مسافری شهرستان‌های ابهر و خدابنده نواقصی دارند که اقداماتی برای رفع این نقص‌ها انجام شده است.


کارشناس هواشناسی استان زنجان نیز گفت: پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در استان زنجان برای مسئولان مربوطه جهت آمادگی برای برنامه‌ریزی و مقابله با شرایط احتمالی ارسال می‌شود. 


حسین سلطانی مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های فصلی، از ۲۳ اسفندماه دمای هوای استان روند افزایش به خود گرفته و هوا گرم می‌شود. 


وی تأکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و رصدی که انجام‌شده در نوروز امسال بارش بسیار کمتری را در استان شاهد خواهیم بود. 


کارشناس هواشناسی استان زنجان به سامانه جدید هواشناسی با عنوان هوانما اشاره کرد و یادآور شد: این سامانه، سیستمی گرافیکی و قابل‌نصب برای جاده‌های پر رفت‌وآمد، پایانه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه است که اطلاعاتی از وضعیت جوی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.


سلطانی از فعال شدن ۱۵ ایستگاه هواشناس آنلاین در استان زنجان خبر داد و گفت: ارائه اطلاعات دیگر ایستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.


کد خبر 4556934

mehrnews.com/news/4556934

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.