تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

رایا مارکتینگ''


رپورتاژآگهی یکی از جدیدترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات و برندسازی است که در زمان بسیار کوتاهی بازدید از سایت شما را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و باعث رونق کسب‌وکارتان می‌شود. درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر و پر بازدید تاثیر مثبت بسیار زیادی بر سئو سایت شما داشته و رتبه سایت شما را هم بهبود می‌بخشد.  


به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رایا مارکتینگ، درج رپورتاژآگهی در سایت‌های مختلف می‌تواند به روش‌ها و راه‌های مختلفی بر سئوی سایت شما تأثیر مثبت بگذارد. در ادامه با این موارد بیشتر آشنا می‌شویم.


افزایش میزان اعتماد بازدیدکنندگان:


یکی از این روش‌ها افزایش میزان اعتبار بازدیدکنندگان از سایت و برند شما است. ازآنجا رپورتاژآگهی جنبه معرفی برند و خدمات دارد، وقتی شما آن را در یک سایت معتبر درج می‌کنید کاربران آن سایت با اعتماد بیشتری وارد سایت شما شده و به خدمات و برند شما اعتماد می‌کنند.


افزایش بک لینک:


از طرف دیگر یکی از فاکتورهای مؤثر در سئو سایت و اعتبارسنجی آن توسط گوگل تعداد بک لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر می‌گیرید. بک لینک همان لینکی است که یک سایت، از یک سایت دیگر دریافت می‌کند. بک‌لینک‌ها تأثیر به سزایی در بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته و از همین جهت است که در فرآیند سئو، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. هر چه تعداد این بک لینک‌ها بیشتر باشد، اعتبار سایت از نظر گوگل بیشتر خواهد بود.


همیشگی بودن رپرتاژآگهی:


نکته مهم دیگر در مورد درج رپورتاژآگهی در سایت‌های معتبر آن است که رپورتاژآگهی به‌هیچ‌عنوان در سایت درج‌کننده حذف نخواهد شد. ممکن است به‌مرور زمان و افزایش مطالب سایت درج کننده رپورتاژآگهی شما به صفحات بعدی منتقل شود اما هیچ‌گاه از سایت حذف نخواهد شد. نحوه آشنایی مناسب افراد با خدمات و برند شما نیز از دیگر عوامل مهم در تأثیر رپورتاژآگهی در سئو سایت است. یک بنر تبلیغاتی ممکن است توسط تعداد محدودی از افراد دیده شود و یا زمان مشاهده آن چندان مناسب نباشد. تصور کنید رانندگان حین رانندگی چه میزان به بنرهای تبلیغاتی بزرگ رو به روی خود توجه می‌کنند! اما هنگامی‌که شخصی در حال جست‌وجو در اینترنت است در کمال آرامش رپورتاژآگهی شما را دیده و در صورتی که برایشان جذاب باشد وارد سایت شما می‌شوند.


افزایش بازدید روزانه:


نکته مثبت دیگر در مورد درج رپورتاژآگهی در سایت‌های مختلف معتبر و پر بازدید تعداد بالای بازدیدهای روزانه است. سایت‌های معتبر بسیاری وجود دارند که آمار بازدید آن‌ها چند صد هزار است. با درج رپورتاژآگهی در چنین سایت‌هایی می‌توانید روزانه برند و خدمات خود را به صدها نفر معرفی کرده و آن‌ها را با برند خود آشنا کنید.


انتخاب جامعه هدف:


از دیگر تأثیرات مثبت درج رپورتاژآگهی آن است که شما می‌توانید جامعه هدف خود را شناسایی کرده و تبلیغات خود را محدود به آن‌ها کنید تا بتوانید در زمان کوتاه‌تری به نتیجه دلخواه خود برسید. برای درج رپورتاژآگهی باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که با برند و خدمات شما ارتباط موضوعی داشته باشد. برای مثال اگر تبلیغ آموزشگاه علمی خود را در سایت‌های دانشگاهی و یا معرفی کتاب بگذارید کسانی که رپورتاژآگهی شما را می‌بینند مشتریان بالقوه‌ای هستند که می‌توانند به مشتریان بالفعل شما تبدیل شوند.


انتخاب گسترده در جست‌وجوهای گوگل:


از طرف دیگر این نکته را بدانید زمانی که سایت شما به وسیله یک کلمه کلیدی از سایت‌های دیگر بک لینک می‌گیرد، ربات‌های موتور جست‌وجو این نکته را متوجه شده و سایت شما و سایت درج کننده محتوا را در رتبه‌های اول سایت قرار می‌دهد. این مساله بازدید سایت شما را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و رتبه شما در گوگل را بهبود می‌بخشد. بهتر است برای متن رپورتاژآگهی تولید محتوا را به نویسندگان ماهر بسپارید تا بتوانند بهترین و جذاب‌ترین متن را برای رپورتاژ شما بنویسند.




خدمات درج رپورتاژآگهی در رایا مارکتینگ:


برای اینکه رپورتاژآگهی شما بتواند تأثیر مثبتی بر معرفی برند شما داشته باشد باید متن جذاب و گیرا داشته باشد و در سایتی پر بازدید، معتبر و مرتبط با برند و خدمات شما درج شود. برای همین بهتر است کار را به کاردان بسپارید! رایا مارکتینگ با آدرس https://RayaMarketing.com به عنوان اولین پورتال دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در ایران می‌تواند محتوایی کاملاً حرفه‌ای برای رپورتاژآگهی شما تولید کند.


با مراجعه به آدرس این سایت می‌توانید لیست تمام سایت‌های ناشر رپورتاژ، رتبه‌های سئو و زمینه فعالیتشان را ببینید، با مشاوران رایا به طور رایگان مشورت کنید تا مناسب‌ترین سایت را برای درج رپورتاژآگهی خود پیدا کنید. جالب است بدانید متن رپورتاژآگهی کاملاً رایگان برای شما نوشته می‌شود و شما تنها هزینه درج آن را در سایت می‌پردازید.




سایر خدمات رایا مارکتینگ https://RayaMarketing.com:


تولید محتوا در رایا مارکتینگ توسط نویسندگان کاملاً حرفه‌ای و آشنا به موضوع نوشته‌شده و اصول سئو به طور کاملاً در نگارش آن رعایت می‌شود. بعد از تولید محتوا، متن به وسیله کارشناسان رایا مارکتینگ به طور کاملاً تخصصی بررسی می‌شود تا هر گونه ایراد احتمالی در محتوا برطرف شود. بعد از دریافت سفارش در صورتی که کوچک‌ترین ایراد یا مسأله‌ای در محتوای تولیدشده وجود داشته باشد می‌توانید آن را با نویسنده در میان گذاشته تا مساله برطرف شود. همچنین از همان ابتدای آغاز تولید محتوا در رایا مارکتینگ می‌توانید با نویسنده محتوا خود ارتباط برقرار کنید و هرگونه سوال و مساله مورد نظرتان را با نویسنده به‌طور مستقیم در میان بگذارید.


در صورتی که هنوز با کیفیت کار و خدمات رایا مارکتینگ آشنا نیستید، محتوای اول و دوم برای شما به طور کاملاً رایگان نوشته می‌شود تا با کیفیت کار، سبک نگارش و تولید محتوا در رایا آشنا شوید. بدون شک تولید محتوا متنی در رایا مارکتینگ می‌تواند تا حد بسیار زیادی سئو سایت شما را ارتقا دهد و سایت شما در رتبه‌ها''


https://www.isna.ir/news/97120703695/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.